Bu noktada, BENEO Pazarlama Direktörü Thomas Schmidt, atıştırmalıklardaki bu değişimi ve fonksiyonel bileşenlerin yiyecek ve içecek üreticilerinin taleplerine nasıl yardımcı olduğunu anlatıyor;Atıştırmalıklar yeniden tanımlandıGünümüzde tüketiciler, atıştırmalık seçimlerini yeniden tanımlıyor ve bu tür durumlar için başvurdukları ürünleri değiştiriyorlar. GlobalData[i] ya göre, bu davranış değişikliğinin kazananları arasında tarif kutuları, bağışıklığı artıran ürünler, dondurulmuş atıştırmalıklar ve marka değeri yer alıyor.Hayatın her alanını etkileyen pandemide şaşırtıcı olmayan bir şekilde, sağlık herkes için ön planda ve bu, tüketicilerin tercih ettiği atıştırmalık türlerini etkiliyor. Bu eğilim, çocuklar için atıştırmalıklar satın alırken daha da belirgindir. Küresel olarak tüketicilerin dörtte üçü, çocuk ürünlerinin daha iyi beslenmeye hizmet etmesinin "son derece veya çok önemli" olduğunu belirtmektedir[ii]..Sağlık ve zevk almak her zamankinden daha önemliDünya genelinde her on tüketiciden sekizi, COVID-19[iii] nedeniyle daha sağlıklı yemeyi ve içmeyi planladığını belirtiyor.Salgının bir sonucu olarak daha sınırlı hareket özgürlüğü ve aynı yerden daha fazla çalışma ile birlikte, hareket halindeyken veya öğün aralarında tüketilen atıştırmalıklar artık evde yemek yemenin sağlıklı bir parçası olarak sunuluyor.Tüketiciler, ev tüketimi için daha sağlıklı atıştırmalıklar aramanın yanı sıra, keyif ve sağlık arasında bir denge de istiyor. Küresel olarak her on tüketiciden altısı, lezzetli ürünleri seçerken sağlığın onlar için öncelikli olduğunu söylüyor[iv]. Tüketiciler 'sonraki normal' dünyanın gerçekliğiyle başa çıkmaya çalışırken ve giderek artan bir şekilde rahatlık sunan yiyecekleri tercih ettikçe, bu durum önümüzdeki aylarda artmaya devam edecek.Sağlık ve şımartılma arasındaki dengeyi yönetmek için iki seçenek vardır: daha zevk veren bir profile sahip (örneğin kremsi yapıda veya ağızda iyi tat bırakan) sağlıklı ürünler oluşturmak veya zevk veren kategorilere daha sağlıklı bir teklif eklemek. İkinci yaklaşım, "içermeyen" ve "azaltılmış" veya pozitif sağlık özellikleri (tam tahıl, lif, vb.) gibi yöntemler kullanılarak gerçekleştirilir.Daha fazla enerji veren bitki bazlı ürünler yükselişteAtıştırmalıkların daha sağlıklı ve lezzetli olmasını istemenin yanı sıra, daha fazla insan daha fazla enerji verecek atıştırmalıklar arıyor.[v] Aslında şu anda dünya çapında her üç tüketiciden biri enerji amaçlı atıştırmalıklar yemek istiyor[vi]. Birleşik Krallık'taki ebeveynlerin üçte ikisi, çocuklarını daha uzun süre tok tutan atıştırmalıklar arıyor[vii] ve dünya genelindeki tüketicilerin yarısı, atlanan öğünleri doğrudan bir atıştırmalıkla değiştirmeyi tercih ediyor[viii]. Tüketiciler, gün boyunca onları beslemek için atıştırmalıklara bu kadar önem verirken, mütevazı atıştırmalıkların besleyici etkisi hiç bu kadar önemli olmamıştı.Her iki tüketicinin bitki bazlı yiyecek ve içecek ürünlerine "çok veya aşırı derecede ilgi duymasıyla", birçok üretici de bitki bazlı atıştırmalık alternatifleri yaratmaya çalışıyor.[ix] Birleşik Krallık'taki ebeveynlerin yarısından fazlası (% 52) çocuklar için daha fazla bitki bazlı atıştırmalık olması gerektiğini söylüyor. Bu talep, temelde bitki bazlı ürünlerin algılanan sağlık yararlarından kaynaklanmaktadır ve dünya çapındaki tüketicilerin % 70'i, uzun vadeli sağlığın daha fazla bitki bazlı beslenmeye[x] dayalı olduğunu kabul etmektedir. Dünya genelinde tüketicilerin % 60'ının artık bitki bazlı çözümlerin bir lezzet tercihi[xi] olarak benimsemesi nedeniyle, satışları arttırmanın yolu bitki bazlı ürünlerin lezzet profilini iyileştirmekten geçiyor.Fonksiyonel bileşenler bir dizi fayda sağlıyorGeniş yelpazedeki tüketici gereksinimlerini karşılayan bu atıştırmalıkları yaratmak, yiyecek ve içecek üreticileri için zor olabilir. Bununla birlikte, BENEO’nun ürettiği gibi fonksiyonel bileşenler, üreticilerin bir dizi besinsel ve teknik ihtiyacı karşılayan daha sağlıklı ve aynı zamanda lezzetli atıştırmalıklar yaratmasına yardımcı oluyor.
GENEL
Yayınlanma: 22 Haziran 2021 - 16:20
Atıştırmalıklar yeniden tanımlandı
Bu noktada, BENEO Pazarlama Direktörü Thomas Schmidt, atıştırmalıklardaki bu değişimi ve fonksiyonel bileşenlerin yiyecek ve içecek üreticilerinin taleplerine nasıl yardımcı olduğunu anlatıyor; Atıştı
GENEL
22 Haziran 2021 - 16:20